„Apple” yra bendrovė, kuri labai rimtai žiūri į savo socialinę atsakomybę. Ji jau seniai rūpinasi aplinkos apsauga, taip pat aukoja pinigus įvairioms labdaros organizacijoms. Šiame tinklaraščio įraše atidžiau apžvelgsime „Apple” požiūrį į socialinę atsakomybę. Aptarsime įvairius būdus, kuriais bendrovė skiria paramą bendruomenei, taip pat nagrinėsime jos aplinkosaugos iniciatyvas. Kompanija „Apple” yra įmonių socialinės atsakomybės lyderė ir toliau daro pažangą šioje srityje.
Pradėkime nuo to, kad „Apple” aktyviai aukoja labdaros organizacijoms. Keletas pagrindinių organizacijų, kurioms ji aukoja, yra UNICEF, Pasaulinis vaikų fondas ir Amerikos Raudonasis kryžius. Be to, „Apple” remia vietos bendruomenes, siūlydama stipendijas studentams, taip pat suteikdama savanoriškos veiklos galimybių savo mažmeninės prekybos vietose.
„Apple” ne tik teikia pinigines aukas ir savanoriškos veiklos galimybes, bet ir aktyviai rūpinasi aplinkos apsauga. Ji stengiasi mažinti savo poveikį aplinkai, skatindama savo produktų energijos vartojimo efektyvumą. Vykdant šį įsipareigojimą, visi „Apple” gaminiai yra sertifikuoti kaip „EPEAT Gold” arba „Silver”, o tai reiškia, kad jie atitinka aukščiausius aplinkos tvarumo ir efektyvumo standartus. Be to, „Apple” vykdo plačią perdirbimo programą, kuria siekiama kuo labiau sumažinti elektroninių atliekų kiekį.
„Apple” požiūris į socialinę atsakomybę rodo, kad ji rimtai žiūri į savo, kaip įmonės piliečio, vaidmenį. Jie yra įsipareigoję grįžti į savo bendruomenes teikdami aukas, savanorystės galimybes ir aplinkosaugos iniciatyvas. Darydama savo dalį, kad pasaulis taptų geresnis, „Apple” rodo pavyzdį kitoms bendrovėms. Džiugu matyti, kaip „Apple” yra įsipareigojusi teigiamai prisidėti prie pasaulio kūrimo, o jos pastangos ir toliau gerins mūsų pasaulio visuomenę.