Elektroninė prekyba

Kaip sukurti pardavimus skatinančius prekių aprašymus el. prekybos platformoms: 15 psichologinių metodų ir praktinių pavyzdžių

Jei kada nors stovėjote prieš kompiuterį, žiūrėdami į tuščią prekės aprašymo laukelį ir galvodami "ką čia parašyti, kad žmonės pirktų", tai šis straipsnis jums. Per pastaruosius kelerius metus, dirbdamas su įvairiomis el. prekybos platformomis, supratau, kad geras prekės aprašymas gali padidinti pardavimus net 30-40%. O blogas? Na, blogas gali paversti net puikiausią produktą dulkių rinkėju sandėlyje. Šiandien pasidalinsiu su jumis 15 psichologinių metodų, kurie tikrai veikia. Ne teorija, o praktika – su konkrečiais pavyzdžiais, kuriuos galėsite iš karto pritaikyti savo pr

Darnumas, Elektroninė prekyba, Įmonės, IT, Naujienos, Priemonės, Publikacijos, Socialinė atsakomybė, Technologijos ir priemonės, Verslas

„Apple” požiūris į socialinę atsakomybę

"Apple" yra bendrovė, kuri labai rimtai žiūri į savo socialinę atsakomybę. Ji jau seniai rūpinasi aplinkos apsauga, taip pat aukoja pinigus įvairioms labdaros organizacijoms. Šiame tinklaraščio įraše atidžiau apžvelgsime "Apple" požiūrį į socialinę atsakomybę. Aptarsime įvairius būdus, kuriais bendrovė skiria paramą bendruomenei, taip pat nagrinėsime jos aplinkosaugos iniciatyvas. Kompanija "Apple" yra įmonių socialinės atsakomybės lyderė ir toliau daro pažangą šioje srityje. Pradėkime nuo to, kad "Apple" aktyviai aukoja labdaros organizacijoms. Keletas pagrindinių orga

Elektroninė prekyba, Įmonės, IT, Priemonės, Socialinė atsakomybė, Technologijos ir priemonės, Verslas

Kaip būti socialiai atsakingam elektroninėje prekyboje: patarimai įmonėms

Kaip verslo savininkas norite padaryti viską, kas nuo jūsų priklauso, kad būtumėte socialiai atsakingas. Tai apima ir tai, kad jūsų elektroninės prekybos praktika būtų kuo etiškesnė. Šiame tinklaraščio įraše aptarsime keletą patarimų, kaip įsitikinti, kad jūsų verslas prisideda prie to, kad pasaulis taptų geresnis. Ačiū, kad skaitote! Yra keletas pagrindinių dalykų, kuriuos galite padaryti, kad užtikrintumėte, jog jūsų elektroninės prekybos verslas būtų socialiai atsakingas. Pirma, turite įsitikinti, kad prekiaujate tik etiškai pagamintais produktais. Tai reiškia, kad j