Įmonės, Priemonės, Socialinė atsakomybė, Verslas

Kaip klientai įtakoja įmonių socialinę atsakomybę?

Klientų vaidmuo formuojant įmonių socialinę atsakomybę (ĮSA) pastaraisiais metais tapo vis svarbesnis. Šiandienos vartotojai yra geriau informuoti ir sąmoningesni apie prekių bei paslaugų poveikį aplinkai, visuomenei ir ekonomikai. Jų sprendimai ir nuomonės turi didelę įtaką įmonių politikai ir praktikai. Šiame straipsnyje aptarsime, kaip klientai gali daryti įtaką įmonių socialinės atsakomybės iniciatyvoms. Vartotojų galia Pasirinkimo galia. Pirkėjai renkasi, kurias įmones remti savo piniginiais ištekliais. Perkant iš įmonių, kurios laikosi etiškų principų, klientai

Darnumas, Naujienos, Socialinė atsakomybė, Technologijos ir priemonės, Verslas

Socialinė atsakomybė ir saulės elektrinės: darnus verslas ateities energetikos srityje

Šiuolaikinio verslo kontekste socialinė atsakomybė tampa vis svarbesniu veiksniu, kurį įmonės turi įtraukti į savo strategijas. Visuomenė, vartotojai ir investuotojai tampa vis sąmoningesni ir labiau linkę remti įmones, kurios ne tik siekia finansinių tikslų, bet taip pat ir prisideda prie socialinės gerovės bei aplinkos išsaugojimo. Viena iš sričių, kurioje socialinė atsakomybė tampa vis aktualesnė, yra energetika, o saulės elektrinės čia gali vaidinti svarbų vaidmenį. Saulės elektrinės yra inovatyvus energijos šaltinis, kuris ne tik sumažina priklausomybę nuo tradicin

Įmonės, Naujienos, Socialinė atsakomybė, Verslas

Google socialinė atsakomybė: Siekiai ir investicijos

Google, šiandien žinoma kaip Alphabet Inc., yra viena didžiausių ir svarbiausių technologijų kompanijų pasaulyje. Tačiau, be to, kad ji yra technologijų lyderė, Google taip pat yra žinoma dėl savo įsipareigojimo socialinei atsakomybei. Kompanija nuolat investuoja į projektus, kurie skatina inovacijas, tvarumą ir socialinį teisingumą. Tvarūs verslo modeliai Google nuolat stengiasi mažinti savo ekologinį pėdsaką, investuodama į tvarias technologijas ir mažindama šiltnamio efektą sukeliančių dujų išmetimus. Pavyzdžiui, Google teigia, kad nuo 2007 m. jos operacijos yra a

Įmonės, Naujienos, Publikacijos, Socialinė atsakomybė, Verslas

TOP 5 socialiai atsakingiausios įmonės

Socialinė atsakomybė tampa vis svarbesne įmonėms visame pasaulyje. Ši sąvoka apima ne tik ekologinius sprendimus, bet ir darbuotojų gerovę, bendruomenių palaikymą ir kitus aspektus, kuriais įmonės parodo, kad jos rūpinasi ne tik pelnu, bet ir žmonėmis bei aplinka. Pristatome TOP 5 įmones, kurios yra pripažintos už jų socialinę atsakomybę. Patagonia Amerikietiška drabužių įmonė, specializuojasi lauko drabužių veikloje. Patagonia skiria didelį dėmesį aplinkai draugiškoms iniciatyvoms, pvz., gamina drabužius iš perdirbto plastiko.Įmonė aktyviai remia ekologinius pro

Darnumas, Įmonės, Socialinė atsakomybė, Verslas

Lietuvos įmonių socialinė atsakomybė. Tai tik madinga ar ir naudinga?

Socialinė atsakomybė, dažnai vadinama korporatyvine socialine atsakomybe (KSA), yra įmonės elgesio kodeksas, kuriuo siekiama balansuoti pelno siekimą su etika ir tvarumu. Per pastaruosius dešimtmečius ši tema tapo labai aktuali ne tik tarptautiniu mastu, bet ir Lietuvoje. Tačiau kyla klausimas: ar Lietuvos įmonės įtraukia socialinę atsakomybę į savo veiklą tik todėl, kad tai madinga, ar jai tikrai yra giluminė reikšmė? Socialinė atsakomybė kaip mados reiškinys Neabejotina, kad korporatyvinė socialinė atsakomybė tapo populiari ir todėl, kad šiuolaikiniai vartotojai yr

Įmonės, Naujienos, Priemonės, Socialinė atsakomybė, Verslas

Priemonės socialinei atsakomybei pasiekti

Socialinė atsakomybė yra organizacijos, įmonės ar asmeninė pareiga prisidėti prie teigiamų socialinių pokyčių. Tai gali būti pasiekiama įgyvendinant etiškus principus, mažinant neigiamą poveikį aplinkai, gerinant darbuotojų gerovę ir prisidedant prie bendruomenės. Štai keletas priemonių, kurios gali padėti pasiekti socialinę atsakomybę: Įtraukimas ir įvairovė Įmonės gali ir turėtų remti įvairovę ir įtraukimą savo darbuotojų ir vadybininkų komandoje. Tai reiškia užtikrinti lygias galimybes visiems, nepaisant jų lyties, rasės, religijos, seksualinės orientacijos, amžia

Naujienos, Priemonės, Socialinė atsakomybė, Technologijos ir priemonės

Technologijų ir priemonių panaudojimas siekiant didesnės socialinės atsakomybės 

Įvadas  Skaitmeniniame amžiuje technologijos tapo galingu teigiamų pokyčių katalizatoriumi. Jos suteikia naujų galimybių įmonėms pasinaudoti ir sustiprinti savo socialinės atsakomybės pastangas. Pasitelkdamos technologijas ir naujoviškas priemones, įmonės gali sustiprinti savo poveikį ir paskatinti reikšmingus pokyčius visuomenėje. Šiame portalo straipsnyje analizuojame, kaip technologijos panaudojamos socialinei atsakomybei didinti, skatinant tvaresnį ir įtraukesnį pasaulį.      Duomenų analizė pagrįstiems sprendimams priimti   

Darnumas, Naujienos, Priemonės, Socialinė atsakomybė

Darnus vystimasis

Pastaraisiais metais darnus (tvarus) vystymasis tampa vis svarbesne sąvoka, nes pasaulio ekonomika siekia gerinti žmonių gyvenimo kokybę visame pasaulyje ir kartu saugoti aplinką. Darnus vystymasis - tai toks vystymasis, kuris tenkina dabartinių kartų poreikius, nepakenkdamas ateities kartų galimybėms patenkinti savo poreikius.Kitaip tariant, darnus vystymasis - tai pusiausvyros tarp ekonomikos augimo ir aplinkos apsaugos užtikrinimas. Tvarų vystymąsi kaip svarbią koncepciją, padedančią kurti stiprias bendruomenes ir įmones, priėmė ir vyriausybės, ir įmonės.Verslo pasaulyj

Darnumas, Įmonės, IT, Naujienos, Priemonės, Socialinė atsakomybė, Technologijos ir priemonės, Verslas

Pagrindinės strategijos, skatinančios įmonių socialinę atsakomybę

Jei esate kaip ir dauguma verslo savininkų, tikriausiai manote, kad skatinti įmonių socialinę atsakomybę (ĮSA) yra nelengva užduotis. Taip nėra! Yra daug paprastų dalykų, kuriuos galite padaryti, kad pradėtumėte savo ĮSA pastangas ir padarytumėte teigiamą poveikį pasauliui. Šiame tinklaraščio įraše aptarsime keletą esminių ĮSA skatinimo jūsų versle strategijų. Ačiū, kad skaitote! ĮSA įtraukite į savo įmonės misiją ir vertybes: Pirmasis žingsnis skatinant įmonių socialinę atsakomybę - užtikrinti, kad ji atitiktų jūsų įmonės misiją ir vertybes. Įsijauskite į savo suinter

Darnumas, Įmonės, IT, Naujienos, Priemonės, Socialinė atsakomybė, Technologijos ir priemonės, Verslas

10 priemonių, kurias „Microsoft” naudoja socialinei atsakomybei užtikrinti

"Microsoft" yra įmonė, kuriai rūpi ne tik jos veiklos rezultatai. Ji taip pat rūpinasi, kad būtų atsidėkojama bendruomenei ir keičiamas pasaulis. Vienas iš būdų tai daryti - naudoti įvairias priemones socialinei atsakomybei skatinti. Šiame tinklaraščio įraše aptarsime 10 tokių priemonių ir kaip jos naudojamos siekiant pokyčių. Filantropijos platforma: "Microsoft" turi savo filantropijos platformą, kuri leidžia teikti dotacijas ir aukas priežastims visame pasaulyje. Ši platforma suteikia galimybę stebėti jų poveikį, vertinti sėkmę ir padėti kurti stipresnes bendruomenes